poniedziałek, 3 marca 2014

Czarne usta

Hey
Dzisiaj nie poszłam do szkoły ,bo źle się czułam. Ale zrobiłam kilka zdjęć. Niedawno kupiłam czarną szminkę (nie wiem po co ją kupiłam), miałam pobawić się trochę kolorem moich włosów, kupiłam blond farbę, pofarbowałam ale nie wyszło (teraz pod światło są rude), to poszłam jeszcze raz do sklepu i kupiłam szampon koloryzujący ,który widać na zdjęciu. Ale jeszcze nie zmieniłam koloru włosów.



                                                          
                                                             Koszulka- Tally Weijl
                                                             Szminka- Claire's
                                                             Farba-Wispol

Do zobaczenia LIV

3 komentarze:

  1. poco ci czarna pomadka ?????????????!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię czarnej szminki. Uważam również że przydatna jest tylko w halloween. Zgadzam się z anonimkiem
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. HAhaha czrna szminka... szalone :* Fajna koszulka ;) Super blog

    OdpowiedzUsuń

Hey!! z góry dzięki za komentarz ;)
odwiedzaj nas częściej ;)