wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwester+ RZECZY

Hey !
Dzisiaj SYLWESTER !! Spędzam go u mojej dobrej znajomej. Zaprosiła jeszcze kilka osób, w tym 3-ech nie znam, ale poznam. Na zdjęciach jest pokazana moja nowa kurtka, są jeszcze buty ale nie zrobiłam zdjęć.
Jest jeszcze nowa czapka beanie, zdjęci zrobione. Miałam zamiar kupić jeszcze czerwone lub różowe soczewki, ale aukcja na allegro się już skończyła. Poszukam jeszcze jakiś aukcji, może uda mi się kupić.


A Wy jakie macie plany na sylwestra ??
     Do zobaczenia- Liv

3 komentarze:

  1. Dziękuję za komentarz u mnie ;) Pozdrawiam www.ileancaribatasie.blogspot.com Fajne fotki :) Dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Obserwuję i liczę na to damo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtka :) Ja na Sylwestra idę do koleżanki. Szczęśliwego Nowego Roku i Niezapomnianego Sylwestra ! . :D

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hey!! z góry dzięki za komentarz ;)
odwiedzaj nas częściej ;)